9 hét Kenyában

9 hét Kenyában

12. nap

2011. augusztus 05. - BenKenya

12. nap

2011-08-04

 

 

                Délelőtt hatodikosokkal, angol és matek. Picit morcosabb hangulatban voltam ma reggel, úgyhogy azt hiszem szigorúbb voltam velük az elején, mint tegnap. Sebaj.

                Ebéd után úgy döntöttem kimosom végre a ruháimat, mert már alig 1-2 van tiszta. Megkértem az egyik antit, hogy mutassa meg mi-hogyan működik a mosógépen. Elmondta mit kell csinálni, majd otthagyott. Végül sikeresen abszolváltam a műveletet, kb. fél órába telt mire mindent kimostam, kicsavartam és kiteregettem. Közben segítettem az udvaron, mert nagy erővel kukoricát püföltek. Ennek a folyamatnak úgy vettem észre az a lényege, hogy a kukoricaszemeket eltávolítsák. A karom azért egy idő után kezdtem érezni, nem volt olyan könnyű az a bot amivel csapkodtam. Mikor végeztünk, bejöttem, hogy majd olvasok egy kicsit. Ebből az lett, hogy 5 perc múlva az igazak álmát aludtam, és a délután nagy részét végig is aludtam. Keveset ittam, és a tűző napon való kukoricapüfölés sem frissített fel. Mikor felébredtem, akkor is kóvályogtam még egy ideig, majd elmentem a konyhába ivóvízért. Víz ma sem volt, csak este. Ez azért rossz, mert ha a víztisztítóból kifogy a beletöltött víz, csak forralt vizet tudnék inni. A forralt víztől pedig másodperceken belül hányingerem van, szóval ha nincs víz a víztisztítóban, nincs mit innom. A délután maradék részét szuahéli tanulással, illetve a gyerekekkel töltöttem. Sikeresen orvosoltam egy fél leszakadt körmöt, illetve egy vérző sebet egy másik gyerek fején.

                Most pedig már ismét fáradt vagyok így éjszaka, úgyhogy nem szaporítom tovább a szót. J

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekenyaban.blog.hu/api/trackback/id/tr763127451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása