9 hét Kenyában

9 hét Kenyában

5. nap

2011. augusztus 02. - BenKenya

5. nap

 

 

                A mai nap sokáig „aludtam”, hogy kicsit pihenjek. A sokáig 8-at jelent. J Azt gondoltam ma pihenek egy kicsit, és holnap elkezdek a napirend szerint élni, amit összeállítottam. Hetedik Mennyországot néztem, és csak 9-10 között mentem ki a szobából. Ma nincs víz az árvaházban, talán holnap, vagy holnapután. Az eső viszont esett, 50m-nél magasabbra nem lehetett látni a felhők miatt. A gyerekek mozgástere ilyenkor nagyon lecsökken, csak a verandán lehetnek. Mikor kimentem, épp a szobám mellé voltak bezsúfolva 22-en, egy kb 2-3 négyzetméternyi helyre. Ennek eredményeképp igencsak nagy hangzavar volt. Természetesen a szobámon nincs rendes ablak, főleg nem hangszigetelt, plusz az ajtó sem az, úgyhogy már reggel 6 óta próbáltam kitalálni az ágyban fekve, miért pont itt kiabálnak az ajtóm előtt.

                Tízórai után raktam be nekik Tom&Jerry-t, majd Mr. Bean-t DVD-n, azt nézték.  Míg ők filmeztek én bejöttem a szobába, és feljegyeztem a naplómba azt a bejegyzést, amit később közzé is tettem a blogon. Miután megírtam, kimentem kicsit a friss levegőre, addigra az eső is elállt. Ebédidő volt, mikor először lementem a konyhába, ami elég szokatlan. Rögtön kiszúrták, hogy ma nem vagyok annyira happy mint szoktam. Kérdezgették is, hogy beteg vagyok-e. Philip velem ebédelt, neki beszéltem azokról amiket leírtam. Miközben beszéltem és kifejtettem neki mi is bánt ma, néhányszor majdnem elsírtam magam. Szerencse, hogy ettünk, így amikor úgy éreztem, inkább tartottam egy kis szünetet, és ettem pár falatot. Azt hiszem értette mit mondok, miről beszélek, de nem nagyon szólt hozzá.

                Ebéd után elmentem netezni. 1.5 óra alatt sikerült megnézni 15 emailt, írni 3-at, feltenni 4 posztot (ami ctrl+c ctrl+v idejű munka) és pár képet. Mivel a képek vitték el a legtöbb időt, így csak akkor fogok feltölteni, ha gyors a net, és akkor sem sokat. Mivel a számítógépteremben vizsgáztak, így a tanár laptopját használtam. Beszélgettünk is pár szót, megkérdeztem mi is ez a Rehab-Center pontosan. Kiderült, hogy ez egyfajta iskola, ahol különböző dolgokat tanulhatnak - a kormány jóvoltából szinte ingyen. Számítógép-kezelés, varrás, fonás, barkácsolás, és egyebek. 16 éves kor után lehet jelentkezni.

                Miután végeztem, visszajöttem és a délután hátralévő részét a gyerekekkel töltöttem. Megjött Hillary is Nairobiból. Ő Anita bátyja, 22 éves és pap szeretne lenni. Miért kérdésemre a válasz az volt, hogy szeretne megmenteni és segíteni gyerekeket. És jól beszél angolul. Nagyon örültem neki, sokat beszélgettünk. Vacsira sült kukoricát ettem a kinti konyhában, majd Hillary-vel bevonultunk a Sitting Room-ba (ahol normál esetben enni szoktam) megnézni a laptopokat amiket visszahoztam a szervízből. Mindenféléről tudtam vele beszélni, tényleg örülök neki. Az angolt is tudtam végre rendesen gyakorolni, nem csak butított formában.  Mutattam neki zenéket az iPodomról, és a legjobban a Black Eyed Peas, és  a Heinekenes Meet Your There tetszett neki. Kérte is, hogy amíg itt van, néha hadd hallgathassa. Megkérdeztem lenne-e kedve szuahéliül tanítani engem míg itt van, és nagyon lelkesen beleegyezett.

                Érdekesség, hogy ma délután egy rendőrségi teherautó jött az árvaházhoz néhány rendőrrel. Beszédbe elegyedtem az egyikkel, aki elmondta, hogy ételt hoztak (alapanyagot). Hozzáfűzte, hogy mindezt azért, mert a rendőrség olyan nagyvonalú, hogy olykor támogatja a kis „elesetteket”…

                A mai nap legjobb történése az volt, hogy Puppy a kutya megellett a külső konyhában. 6 vagy 7 kölyke van, nem lehet látni rendesen, de rettentő aranyosak. J

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekenyaban.blog.hu/api/trackback/id/tr613119900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása